Reflets dEglise, chrétiens en Niortais et en Mellois

Reflets dEglise est le site catholique des chrétiens du Niortais et du Mellois, dans les Deux-Sèvres. Rattaché au diocèse de Poitiers, il donne les .

OVERVIEW

This website eglise-niort.net currently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have scanned thirteen pages within the website eglise-niort.net and found forty-three websites linking to eglise-niort.net. There are two contacts and directions for eglise-niort.net to help you connect with them. This website eglise-niort.net has been on the internet for one thousand and sixty-seven weeks, thirteen days, nineteen hours, and forty-five minutes.
Jan 2004

EGLISE-NIORT.NET RANKINGS

This website eglise-niort.net has seen fluctuating amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for eglise-niort.net

Traffic ranking (by month) for eglise-niort.net

Traffic ranking by day of the week for eglise-niort.net

EGLISE-NIORT.NET HISTORY

This website eglise-niort.net was began on on January 22, 2004. This site was changed on December 25, 2013. This domain will expire on January 22, 2015. It is now one thousand and sixty-seven weeks, thirteen days, nineteen hours, and forty-five minutes young.
January
UPDATED
EXPIRED
January

LENGTH OF LIFE

école Sainte Thérèse à Niort

Une école accueillante pour votre enfant.

WHAT DOES EGLISE-NIORT.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of eglise-niort.net Mobile Screenshot of eglise-niort.net Tablet Screenshot of eglise-niort.net

Eglise Catholique

EGLISE CATHOLIQUE

Territoire de Niort - 1 Rue de la Cure

NIORT, 79000

COOWEB

Roland MARTINEZ

NIORT cedex, 79012

EGLISE-NIORT.NET HOST

I identified that a single root page on eglise-niort.net took seven hundred and forty-six milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
213.186.33.18

nsa.bookmyname.com
nsb.bookmyname.com
nsc.bookmyname.com

I identified that this domain is utilizing the Apache os.

Reflets dEglise, chrétiens en Niortais et en Mellois

DESCRIPTION

CONTENT

This website eglise-niort.net states the following, "Sinscrire à la lettre dinfo." We analyzed that the webpage also stated " Réserver une salle à la Maison Paroissiale." It also stated " Messe Chrismale en ce Lundi-Saint. La Messe Chrismale qui réunit prêtres, diacres et chrétiens du diocèse autour de Mgr Wintzer a lieu cette année à St-Etienne de Niort à 18h30. Les célébrations et événements de la Semaine-Sainte dans les paroisses du site. Fermeture du magasin du Carmel de Bessines. Vers le baptême des 5 catéchumènes. Chemin de Croix pour les JEUNES."

SEEK OTHER WEB SITES

Accueil - Eglise Protestante Evangélique lOasis

Notre église multiculturelle vous accueille dans le quartier Charréard depuis 1982. Tous les dimanches des personnes nous rejoignent pour découvrir Dieu et vivre leur foi. 01 Avr - 01 Avr. 03 Avr - 08 Avr. 08 Avr - 22 Avr.

Eglise Orthodoxe de Biarritz

Paroisse Protection de la Mère de Dieu et Saint Alexandre de la Néva. Téléchargez le calendrier du mois. Divine Liturgie de saint Jean Chrysostome. Notre communauté est vivante et active.

Eglise Orthodoxe Saint Joseph de Bordeaux

Eglise Orthodoxe Saint Joseph de Bordeaux. Deuxième semaine du Grand Carême. Saptamana a-2-a din Postul Mare. Samedi 3 mars à 17h00. Catéchèse sur le Sacrement des Malades. Samedi 3 mars à 18h30.

Eglise Orthodoxe de France

Homélies selon les temps liturgiques. Textes selon les temps liturgiques. Lettres et homélies de Monseigneur Germain. Saint Jean de Shangaï et de San Francisco. La naissance au ciel ou la mort à ce siècle. Textes issus des vêpres des défunts.

Useful information - A collection of interesting articles

What is water filtration? Water filtration is a process that removes impurities such as small particles of dust from drinking water. Many people choose to use water filtration systems on tap water to ensure that the water is completely clean prior to drinking. How is water filtered? What is a home filtration system? A home filtration system is any device or system of devices responsible for filtering and purifying water prior to drinking. For more information on payr.